Home

    U bent hier

    • U bent hier:
    • Home > Administratief medewerker onthaal

Administratief medewerker onthaal

De Vereniging Ons Tehuis is een welzijnsvereniging van de O.C.M.W.'s van Ieper, Kortrijk, Poperinge, Waregem en Wervik.
 
De Vereniging Ons Tehuis (VOT) is actief binnen de sector Bijzondere Jeugdzorg en Opvoedingsondersteuning en biedt een continuüm aan hulp- en dienstverleningsvormen aan.
 
Wij zijn op zoek naar twee administratieve medewerkers voor ons onthaal met een duidelijke affiniteit voor IT en gaan daarom over tot de organisatie van een wervingsexamen.
 
FUNCTIE
 
Als administratief medewerker ben je binnen de centrale administratie verantwoordelijk voor:
  • Het (telefonisch) onthalen van cliënten en (interne/externe) klanten
  • Het bieden van administratieve ondersteuning aan de centrale diensten
  • De jongerenadministratie
  • Het administratief beheer van o.m. het kamp-, school- en bureelmateriaal
  • Het ondersteunen van de IT – verantwoordelijke bij eenvoudige IT – gerelateerde taken. Bij voorkeur kan je ook meer complexe IT – taken voor jouw rekening nemen

Voor het uitgebreide functieprofiel verwijzen we graag naar onderstaande pdf- bijlage.

 

PROFIEL

  • Je beschikt over een diploma hoger technisch secundair onderwijs, bij voorkeur in een administratieve richting.
  • Je beschikt over goede administratieve vaardigheden: Je beschikt over een goede kennis van het Officepakket. Je hebt een goede kennis van spelling en grammatica. Je bent in staat kwalitatieve teksten, presentaties, excel-tabellen en publicaties uit te werken op basis van een duidelijk omschreven opdracht.
  • Je bent IT minded en kan een duidelijke affiniteit met IT aantonen door middel van een extra IT-gerelateerde opleiding of aan de hand van ervaring. 
  • Je kan je identificeren met de kerncompetenties van de VOT: betrokkenheid, klant- en cliëntgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid.
  • Je bent een enthousiast, warm en vriendelijk persoon. 
  • Je kan cliënten/klanten op een vriendelijke en correcte manier onthalen, zowel telefonisch als face-to-face. Ook in moeilijke contacten met cliënten/klanten, blijf je de rust bewaren. Je reageert assertief in situaties die dit vereisen.
  • Je bent stressbestendig. Je blijft goed functioneren in situaties van verhoogde werkdruk. 
  • Je bent sterk in plannen en organiseren. Je kan je werk zelfstandig inplannen en slaagt erin je planning flexibel te hanteren. Je werkt gestructureerd.
  • Je werkt nauwkeurig. Je hebt oog voor detail. Je hecht belang aan het afleveren van een kwalitatief resultaat.
  • Je hebt een goed probleemoplossend vermogen.
  • Je bent een teamspeler. 
  • Je woont bij voorkeur in een straal van 40km rond de VOT.
  • Je bent minstens 18 jaar.
  • Je kan een bewijs van goed gedrag en zeden model 2 voorleggen (maximum 6 maanden oud).
  • Je hebt een rijbewijs B.

 

AANBOD

  • Een halftijds, 4/5 of fulltime contract van onbepaalde duur. Datum in dienst is bespreekbaar.
  • Loon volgens barema A2 van het PC 319.01 aangevuld met diverse extralegale voordelen b.v. extra verlofdagen, maaltijdcheques, tweede pensioenpijler.
  • U komt terecht in een professionele organisatie die kwaliteit hoog in het vaandel draagt en die voortdurend investeert in arbeidsvoorwaarden, -omstandigheden en -klimaat

 

 
SOLLICITEREN
 
Solliciteren kan door uw cv en motivatiebrief te bezorgen op uiterlijk zondag 24/01/2021 aan Evy Huys, verantwoordelijke personeel, Poperingseweg 30, 8900 Ieper.
U kan uw cv en motivatiebrief ook per mail bezorgen aan vacatures@votjeugdhulp.be.
 
Het verkennend gesprek gaat door op woensdag 27 en vrijdag 29 januari. Het eindgesprek gaat door op donderdag 4 februari.
 
Het uitgebreide tijdspad en meer informatie betreffende de sollicitatieprocedure vindt u terug in het examenprogramma dat hieronder werd bijgevoegd als pdf - bijlage.